Magda Gessler jest na TAK w Dolinie Dobra!

Po dwóch owocnych akcjach influencerskich oraz udanych przepisach bożonarodzeniowych wspólnie z Magdą Gessler, marka Dolina Dobra, celebruje tę relację, oddając się w ręce Pierwszej Damy Polskich Kulinariów! W planach, m.in. przejęcie social mediów, świąteczna kampania zasięgowa, wspólne akcje z Gospodarzem Doliny Dobra i dedykowane przepisy dla Klientów!
Współpracę na większą skalę rozpoczęła akcja przejęcia przez Magdę Gessler social mediów Doliny Dobra oraz wspólne działania w jej własnych kanałach digitalowych. Kulinarna rewolucjonistka znana z ciętej riposty, jest tak zachwycona Doliną Dobra, że tu zawsze jest na Tak. Ich wspólne działania już wzbudzają dyskusje i wprawią w zdumienie internautów, bo gdy Magda jest na TAK, to trudno się z nią nie zgodzić!Wielkanoc w gwiazdorskim stylu
Działania z ekspertką kulinarną są częścią wspólnej kampanii Wielkanocnej, która jest kontynuacją działań w ramach ubiegłorocznej platformy komunikacyjnej ŚniadaTAK. W tym roku w kilku odsłonach główny bohater marki Gospodarz będzie witał i gościł Magdę Gessler, która z impetem i należnym jej blaskiem wkracza do Doliny Dobra. Pierwsza odsłona skupia się na emocjach i radości poznania się kultowych bohaterów – znanej w całej Polsce najpopularniejszej, polskiej restauratorki i autorytetu kulinarnego Magdy Gessler oraz Gospodarza z Doliny Dobra, twarzy marki i ambasadora modelu „od pola do stołu”. W kolejnych Gospodarz i Magda będą wspólnie szykowali i celebrowali Wielkanocne ŚniadaTAK.
Gotuj według receptur Magdy Gessler
A to nie koniec niespodzianek! Dodatkowo dla wybranych produktów Magda Gessler opracuje dedykowane przepisy, które będą dostępne po zeskanowaniu kodu QR stickerowanego na opakowaniach wybranych produktów. W akcji uczestniczą wielkanocne klasyki: kiełbasa biała 100% i kiełbaski białe Śniadaniowe oraz filet ze schabu i mięso mielone z szynki. Mamy nadzieję, ze inspiracje Pani Magdy wniosą nowy smak na Polskie stoły w te święta.
Tam, gdzie kampania smakuje najlepiej
Kampania realizowana będzie głównie w przestrzeni digitalowej, z naciskiem na social media i działania influencerskie. Szeroki zasięg zapewnią dniówki, displaye oraz video w internecie, w które marka inwestuje najmocniej. Silnym i zauważalnym punktem kampanii będzie również outdoor, a w nim 587 nośników Citilight i ponad 6000 bankomatów niedaleko sieci dystrybucji marki. Za kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja Freundschaft. Projektowanie materiałów na opakowania zrealizowala agencja 4/4. Za działania influencer marketingowe i social media odpowiada MullenLowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Mediahub, a działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.