Milkpol widzi potencjał we współpracy z HoReCa

15.07.2016 -
– HoReCa jest dynamicznie rozwijającym się segmentem rynku i nadal rośnie zapotrzebowanie na produkty jemu dedykowane. Na przestrzeni ostatnich lat, zmienił się sposób spędzania wolnego czasu przez społeczeństwo – powiedziała Aleksandra Świerczyńska, prezes zarządu Milkpol SA.
Podkreśla, że Polacy chętniej wychodzą z domu, planują weekendowe wyjazdy i aktywnie spędzają czas, co ma przełożenie na wzrost wydatków na ten cel. Milkpol od wielu lat dostarcza swoje wyroby do restauracji, cukierni i firm cateringowych, które doceniają wysoką jakość naszych produktów. – Praktycznie w każdej grupie asortymentowej marki Czarnocin są wyroby konfekcjonowane w dogodny sposób dla odbiorców HoReCa. Aktualny plan dywersyfikacji kanałów sprzedaży naszych wyrobów zawiera aktywizację współpracy z przedstawicielami tego rynku – mówi Aleksandra Świerczyńska.
(15.07.2016 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl)