Mleczny świat Kota Mleczysława - modernizacja strony internetowej kampanii „Mamy kota na punkcie mleka” i nowy system e-deklaracji dla placówek.
Na początku tego miesiąca wystartowała nowa odsłona strony internetowej ogólnopolskiego programu „Mamy kota na punkcie mleka” – projektu skierowanego do dzieci w wieku wczesnoszkolnym (6-9 lat), mającym na celu ukazać jak kształtować prawidłowe nawyki żywieniowe u najmłodszych. Oprócz interesujących, merytorycznych treści i mlecznych relacji z odwiedzin Mleczysława w placówkach edukacyjnych, na stronie znalazł się również nowy, ulepszony system zgłaszania szkół poprzez e-deklaracje.
Edukacja w zakresie zdrowego żywienia dzieci
Głównym celem projektu „Mamy kota na punkcie mleka” jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku mleka i produktów mlecznych pochodzących z Polski. Do zabawy z bohaterami kampanii zaproszone są wszystkie placówki edukacyjne i szkoły podstawowe z całej Polski.
Wraz z przystąpieniem do programu, jednostki otrzymują dostęp do bezpłatnych materiałów edukacyjnych, takich jak m.in. mleczne zeszyty i karty pracy. Wszystkie informacje dotyczące programu Polskiej Izby Mleka dostępne są na zmodernizowanej stronie www.kochammleko.pl oraz na profilu „Mamy kota na punkcie mleka” na portalu Facebook.
Nowoczesny system e-deklaracji
Wraz ze startem nowej witryny kampanii „Mamy kota na punkcie mleka” na stronie pojawił się nowoczesny system e – deklaracji, umożliwiający placówkom przystąpienie do programu za pomocą interaktywnego formularzu zgłoszeniowego. Po uzupełnieniu najważniejszych informacji dotyczących zgłaszanej jednostki i uczestników projektu, zgłaszający otrzymają dostęp do zamkniętej części serwisu, gdzie znajdą bezpłatne materiały edukacyjne oraz informacje o konkursach i innych aktywnościach przysługujących w ramach programu. Cały proces zgłaszania jest prosty i szybki, a co najważniejsze – w pełni bezpieczny. Placówki, które nie zgłosiły się jeszcze do akcji, wciąż mogą przystąpić do programu, wypełniając e – deklarację na stronie www.kochammleko.pl.
Program „Mamy kota na punkcie mleka” jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.
(Informacja Polskiej Izby Mleka)