Odkryj korzyści z Festiwalem Smaku i Stylu w Tchibo

Spotkanie ze stylistką, pyszna kawa i ekonomiczne zakupy – to nie plan na aktywne popołudnie, a efekt jednej wizyty w wybranych sklepach Tchibo, gdzie od początku października trwa Festiwal Smaku i Stylu. Specjalne atrakcje oraz promocje czekają na klientów odwiedzających wszystkie sklepy Tchibo do końca miesiąca.

Marka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, oferuje nie tylko przyjazną przestrzeń zakupową, ale także miejsce, gdzie można doświadczyć wielu pozytywnych emocji oraz delektować się pysznymi smakami. – W sklepach i kawiarniach Tchibo można napić się wysokiej jakości kawy i zjeść pyszne wypieki, skorzystać z pomocy Doradców przy kompletowaniu listy zakupów, a teraz również cieszyć się wyjątkowymi korzyściami, jakie oferuje Festiwal Smaku i Stylu. Przygotowaliśmy wiele promocji i niespodzianek, w tym bezpłatne konsultacje ze stylistką oraz kawowe upominki do zakupów, aby zapewnić naszym Klientom jak najlepsze doświadczenie podczas wizyty w Tchibo – komentuje Olga Tobiasz, Shops Marketing Manager w Tchibo.

Stylowe atrakcje

W ramach Festiwalu Stylu salony Tchibo zapewnią swoim Klientom bezpłatne konsultacje ze stylistkami. Dzięki wsparciu profesjonalistów, Klienci, spośród wielu pozycji odzieżowych, bez trudu odnajdą dopasowane do swoich potrzeb i oczekiwań stroje. W ofercie Tchibo każdy z produktów z kolekcji nienależących do kategorii żywności, będzie dodatkowo objęty promocją – przy zakupie 2 sztuk obowiązuje rabat 15%. Kupując 3 produkty, cena zostanie obniżona o 20%, a w przypadku zakupu 4 – Klienci zyskają zniżkę 25%. Do każdego zakupu, niezależnie od jego wartości, dołączony zostanie również specjalny voucher, który będzie można zrealizować w ciągu 2 tygodni.

Smakowite promocje

Jednak nie samą modą człowiek żyje! Jednym z filarów działalności Tchibo jest wysokiej jakości kawa. Już w październiku w kawiarniach marki pojawią się specjalne oferty promocyjne na napoje oraz słodkie przekąski. Podczas październikowej akcji Klienci, którzy lubią cieszyć się pyszną kawą w zaciszu swojego domu, będą mogli skorzystać z 25% zniżki na automatyczne ekspresy z serii Esperto. Dodatkowo klienci Tchibo w ramach Festiwalu Smaku będą mogli jako pierwsi poznać premierowe smaki syropu Monin, a do każdego zakupu otrzymają darmowe opakowanie najwyższej jakości ziaren kawy Tchibo.

Wizyty w kawiarniach Tchibo można też urozmaicić wypiciem kawy z własną podobizną lub wybranym zdjęciem, a to wszystko dzięki wykorzystaniu specjalnej drukarki do kawy. #SelfieTchiboccino to unikatowa możliwość celebrowania codzienności lub pomysł na wspomnienie miłych chwil – urządzenia do drukowania na kawie będą dostępne w lokalizacjach, w których odbywać się będą wydarzenia towarzyszące Festiwalowi Smaku i Stylu.

Festiwal Smaku i Stylu trwa przez cały październik, szczegółowy harmonogram wydarzeń:

  • 6-7.10 – CH Sadyba BEST Mall (Warszawa), CH King Cross Praga (Warszawa), CH Silesia (Katowice), CH Magnolia (Wrocław), Galeria Bałtycka (Gdańsk).
  • 20-21.10 – Galeria Mokotów (Warszawa), CH Batory (Gdynia), CH Alfa (Białystok), Galeria Łódzka (Łódź), Galeria Dominikańska (Wrocław).
  • 27-28.10 – Galeria Krakowska (Kraków), CH Pestka (Poznań), CH Manufaktura (Łódź), CH Złote Tarasy (Warszawa), Wola Park (Warszawa), CH Focus (Bydgoszcz).

Akcja będzie wspierana przez działania komunikacyjne, m.in. influencer marketing i działania w social mediach.

(Informacja Tchibo)


Współpraca