PRCH przygotowała kampanię promującą bezpieczne zakupy

02.06.2020 -

Luzowanie obostrzeń wiąże się jednak z dużą odpowiedzialnością po stronie przedsiębiorców, pracowników i samych klientów za zdrowie swoje i innych. Właśnie dlatego powstała kampania społeczna “Bezpieczeństwo – kupuję to!” pod hasztagiem #kupujębezpiecznie.

Kampania ma edukować i promować prawidłowe zachowania podczas zakupów, w centrach handlowych, ale również w innych placówkach i miejscach handlu oraz usług, czy gastronomii, by klienci pamiętali o zachowaniu określonych wymogów, jednocześnie mogli poczuć się komfortowo i bezpiecznie kupić ulubione produkty lub skorzystać z usług.

– Co nas cieszy, aż 81% respondentów badania nastrojów konsumenckich, przeprowadzonego w dniach 11-15 maja, czuło się bezpiecznie podczas robienia zakupów. Cała branża handlu i usług zrobiła już bardzo dużo w celu zapewnienia wysokiego standardu bezpieczeństwa. Teraz powinna się tymi doświadczeniami wymieniać, by wzajemnie się inspirować i jeszcze podnosić poprzeczkę – podkreśla Radosław Knap, jeden z inicjatorów kampanii i dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Najlepszym sposobem na uchronienie się przed zachorowaniem na koronawirusa jest obecnie dystansowanie społeczne, co oddaje logotyp kampanii “Bezpieczeństwo – kupuję to!”. Od soboty 30 maja, noszenie maseczek w przestrzeniach ogólnodostępnych nie jest już obowiązkowe, jednak nie wszyscy wiedzą, że w sklepach nadal zakrywanie nosa i ust pozostaje obligatoryjne. Zasad postępowania jest dużo więcej i trzeba o nich głośno mówić. Wszyscy zainteresowani znajdą je na profilach społecznościowym kampanii na Facebooku i Instagramie oraz na dedykowanej stronie internetowej www.kupujebezpiecznie.pl.

(02.06.2020 za portalspozywczy.pl)


Współpraca