Program lojalnościowy Biedronki: 17 milionów kart i 9 milionów aplikacji

19.09.2023 -

Biedronka konsekwentnie rozwija program lojalnościowy. Polacy mają w portfelach już ponad 17 milionów kart Moja Biedronka, a na smartfonach ponad dziewięciu milionów osób działa aplikacja powiązana z kartą.

Liczba promocji wzrosła o 90%

W ostatnich 8 miesiącach liczba ofert promocyjnych sieci, oferowanych posiadaczom karty i użytkownikom aplikacji wzrosła o ponad 90% Dzięki temu miliony klientów zaoszczędziły na zakupach w Biedronce ponad 8 mld zł.

W lipcu 2022 roku klienci kupowali produkty w Biedronce używając karty MB aż 85 mln razy. A w lipcu br. takich zakupów było już 101,5 mln, a w sierpniu br. już prawie 103 mln. W 2023 roku nie było miesiąca w porównaniu z rokiem poprzednim, aby sieć Biedronka nie odnotowała wzrostów między 10 a 20% w liczbie transakcji zawieranych przez klientów w oparciu o kartę lojalnościową. Ogółem od stycznia 2022 r. klienci użyli karty Moja Biedronka ponad 1,8 mld razy.

Miliardy złotych oszczędności

O ile transakcje w 2022 roku przyniosły użytkownikom kart oszczędności warte około 7,7 mld zł to tylko w okresie od stycznia do końca sierpnia br. w ich portfelach dzięki Mojej Biedronce pozostało aż 8 mld zł, co daje imponujący wynik niemal 16 mld zł oszczędności w nieco ponad półtora roku. O ile od początku 2022 roku do marca 2023 roku miesięczne oszczędności na zakupach dla wszystkich klientów sieci wynosiły średnio około 600 mln zł, tak już od kwietnia br. sięgają one około 1,1 mld zł.

Naszym celem jest satysfakcja klientów każdego dnia. Walczymy o nią bardzo konkretnie – oferując produkty w możliwie najniższych cenach. Cieszymy się, że ta strategia odpowiada polskim rodzinom, co widać po rosnącej liczbie klientów regularnie używających karty Moja Biedronka i aplikacji w smartfonach a także po wzrostach liczby transakcji w sklepach dokonywanych przy użyciu obydwu tych narzędzi - mówi Marek Złakowski, dyrektor ds. rozwoju relacji z klientem i cyfryzacji w sieci Biedronka.

Biedronka daje spersonalizowaną ofertę

Dodatkowo, ana początku br. Biedronka uruchomiła podwójny shakeomat, specjalne narzędzie w aplikacji mobilnej, dzięki któremu jej użytkownicy dwa razy dziennie otrzymują spersonalizowane oferty na konkretne produkty. Dzięki shakeomatowi każdego tygodnia oszczędzają 7,9 mln zł, które wydaliby gdyby nie korzystali z aplikacji.

Karta Moja Biedronka popularna wśród cudzoziemców

Karta MB cieszy się dużą i stale rosnącą popularnością wśród cudzoziemców. Korzysta z niej regularnie, robiąc zakupy w Biedronce, ponad 270 tys. Czechów, ponad 90 tys. Ukraińców, ponad 50 tys. Litwinów, ponad 49 tys. Niemców i ponad 47 tys.

(19.09.2023 za portalspozywczy.pl)


Współpraca