Przedsiębiorcy dla przedsiębiorców. BCC rusza z kolejną serią edukacyjnych webinarów

Cyfrowa Firma, czyli biznes po koronawirusie.Business Centre Club zapowiada kolejne webinary z bezpłatną wiedzą dla przedsiębiorców

15 czerwca 2020

W drugiej połowie czerwca organizatorzy edukacyjnego cyklu Cyfrowa Firma zapraszają na kolejne spotkania z wiedzą. Eksperci zdradzą przedsiębiorcom m.in. jakie działania promocyjne wspierają ich biznes w dobie rosnącego zapotrzebowania na aktywność online.

Eksperci są zgodni – świat biznesu po pandemii koronawirusa nie jest już taki jak dawniej. Firmy, które opierały swój model działania na tradycyjnych, stacjonarnych metodach, kryzys odczuwają najboleśniej. Miesiące życia w nowej rzeczywistości pokazują, że w mniejszym stopniu dotknie on tych, którzy implementują rozwiązania cyfrowe od lat.

We współpracy z agencją ContentHouse, Business Centre Club, największy ustawowy klub przedsiębiorców, kontynuuje cykl bezpłatnych webinariów „Cyfrowa Firma”, w ramach których firmy z całej Polski zdobywają wiedzę, jak zmieniać swój biznes w oparciu o nowe realia i szeroką obecność w sieci. Dotychczasowe bezpłatne spotkania wspierające merytorycznie zarządzających przedsiębiorstwami kontynuowane są także w drugiej połowie czerwca.

Wirtualne działania – realne efekty. Co wymusiła i co przyśpieszyła pandemia w prowadzeniu biznesu? – 19.06, godz. 10:00

O kategorycznych zmianach w mentalności postkoronawirusowego konsumenta, a tym samym konieczności często rewolucyjnego podejścia do działań w sieci opowie ekspert Insignia, czołowej agencji digital marketingowej w Polsce, Sylwester Wrona. Podczas wirtualnego spotkania zdradzi on swoje strategiczne przemyślenia i przedstawi realne działania firm, które z dnia na dzień radykalnie przyspieszyły swoją cyfryzację. Widzowie dowiedzą się także, jakie działania cyfryzujące firmę można wprowadzić bardzo szybko, a także jakiego rodzaju media trendują wraz ze zmianami na rynku i czy to już zmierzch marketingu bezpośredniego.

Jak wykorzystać stronę internetową do pozyskiwania nowych szans sprzedażowych dzięki automatyzacji – 26.06, godz. 10:00

W czasie kryzysu o stabilność finansową wielu firm zadba ich optymalizacja sprzedaży. O tym, jak zmniejszać koszty nawet o 90% przez ograniczanie pracy ręcznej, opowie Michał Korba, ekspert automatyzacji w sprzedaży i CEO w User.com. Słuchacze dowiedzą się jak przeprowadzić automatyzację we własnej firmie i tym samym łatwiej pozyskiwać kontakty do klientów. Autor webinaru pokaże także jak wykorzystywać narzędzia takie jak pop-up’y, chatboty i narzędzia dystrybuujące treści.

(Informacja prasowa Business Centre Club)


Współpraca