Ruszyły targi SIAL CHINA 2015. Polskie jogurty i sery podbijają chiński rynek

(07.05.2015)



6 maja 2015 r. rozpoczęła się jedna z najważniejszych imprez wystawienniczych branży rolno-spożywczej na świecie – TARGI SIAL CHINA 2015.



W targach trwających od 6 do 8 maja br. udział wzięło ponad 2700 wystawców, a tereny wystawiennicze odwiedziło ok. 55 tysięcy zwiedzających. Impreza odbyła się w jednym z największych chińskich miast – Szanghaju, liczącym około 23 mln mieszkańców. W „Shanghai New International Expo Centre Hall” udostępniono 10 hal wystawienniczych na ponad 115 000 metrach kwadratowych.
Polskie stoisko otworzyła wiceminister rolnictwa Zofia Szalczyk. W targach uczestniczyło około 110 firm z naszego kraju.
Wśród nich nie mogło zabraknąć także przedstawicieli Polskiej Izby Mleka. Są oni współorganizatorami stoiska Kampanii „TRADE MILK”. Produkty mleczarskie pochodzące z Polski i Europy są wysoko cenione przez chińskich konsumentów. Kampania „TRADE MILK” ma na celu pomoc w promowaniu polskich, a także europejskich produktów mleczarskich na rynku chińskim, podkreślanie ich wysokiej jakości oraz wybornego smaku, uzyskanego dzięki ekologicznym i naturalnym technologiom produkcji. Promocją objęte są następujące artykuły mleczarskie: sery żółte dojrzewające, mleko w proszku, mleczka smakowe oraz jogurty.
Stoisko „TRADE MILK” można było odwiedzać w hali W4, pod numerem G098. Dzięki niemu odwiedzający mogli dowiedzieć się wiele na temat produkcji mleczarskiej w Polsce i Europie, standardów bezpieczeństwa przestrzeganych podczas produkcji żywności oraz wysokiej jakości tychże wyrobów.
Ekspozycja stworzyła również możliwość nawiązania kontaktów biznesowych oraz podjęcia współpracy z polskimi producentami mleka i przetworów mlecznych. Na czas tegorocznej edycji targów partnerzy kampanii przewidzieli specjalną aplikację interaktywną o nazwie: „TRADE MILK App”, która ułatwiała sprawne poruszanie się po targach.
(07.05.2015 za AgroNews)


Współpraca