Sertop – działania online szansą na przyszłość?

Epidemia, w tym zakaz spotkań masowych, niekorzystnie wpłynęły na cały sektor spożywczy – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop sp. z o.o.



– Targi, spotkania, eventy to niezwykle istotne elementy naszej pracy, służące nie tylko promocji naszych produktów i podtrzymaniu relacji biznesowych, ale także będące okazją do spotkań z obecnymi i nowymi kontrahentami. Sporo z nich się nie odbyło, niektóre przeszły metamorfozę i w tym roku odbywają się online, podobnie zresztą jak większość tego typu działań w systemie grupowym. Czy działania w Internecie są przyszłościowe? Większość z nich z pewnością tak, bo otwierają nowe możliwości, które chociaż na początku wydawały się trudne, teraz przynoszą wymierne rezultaty i pozwalają oszczędzać czas. Część z nich jest jednak niemożliwych do realizacji, bo nic nie zastąpi spotkania face to face.

(Informacja prasowa SERTOP)


Współpraca