"Towar na palecie" doceniony przez jury - Kaufland otrzymał nagrodę za najbardziej kreatywną kampanię rekrutacyjną 2022 roku
Rekrutacyjny klip sieci Kaufland „Kauflandowicz feat. Regiony Wola – Towar na palecie” spotkał się nie tylko z pozytywnym odbiorem internautów, ale również uznaniem ekspertów HR i employer brandingu. W tegorocznej edycji konkursu Liderzy Rekrutacji zdobył on nagrodę w kategorii „Kampania kreatywna”. W produkcji udział wzięli pracownicy centrum dystrybucyjnego Kaufland w Woli Krzysztoporskiej, którzy rapując, wyjaśnili, dlaczego wybrali pracę w dziale logistyki. To kolejne wyróżnienie sieci handlowej w obszarze employer brandingu.
Organizowany przez OLX konkurs Liderzy Rekrutacji, to projekt, który raz do roku wyłania najlepsze kampanie rekrutacyjne realizowane w Polsce. Konkurs ma otwartą formułę – do udziału zapraszani są pracodawcy, działy HR, agencje reklamowe i employer brandingowe, agencje pracy tymczasowej i zatrudnienia, headhunterzy oraz autorzy kampanii rekrutacyjnych.
Autentyczność kluczem do sukcesu
Klip rekrutacyjny sieci Kaufland został nagrany w centrum dystrybucyjnym w Woli Krzysztoporskiej i był oddolną inicjatywą pracujących w nim osób, które odpowiadały za przygotowanie konceptu oraz scenariusza nagrania. Kampania zrealizowana w formie teledysku i piosenki rapowanej przez jednego z pracowników odniosła sukces – na wolne stanowiska pracy w centrum dystrybucyjnym w Woli Krzysztoporskiej zgłosiło się wielu kandydatów. Spot był emitowany w maju br., m.in. na platformie YouTube, gdzie osiągnął blisko 35 tysięcy wyświetleń. Film został zrealizowany we współpracy z agencją employer brandingową MJCC, która przygotowała koncept i scenariusz.
Nagroda za kreatywność
Blisko trzyminutowy klip rekrutacyjny „Kauflandowicz feat. Regiony Wola – Towar na palecie” został doceniony przez specjalistów branży HR zasiadających w jury konkursu Liderzy Rekrutacji organizowanym przez grupę OLX. Uroczyste rozdanie nagród odbyło się podczas finału 1 grudnia w Warszawie. W konkursie oceniano zgłoszenia w trzech kategoriach: efektywność, kreatywność i innowacyjność w procesie rekrutacji. Sieć Kaufland zdobyła nagrodę za najlepszą „Kampanię kreatywną”, którą w imieniu firmy odebrał Tomasz Kuchta, dyrektor operacyjny centrum dystrybucyjnego Kaufland w Woli Krzysztoporskiej.
Firma Kaufland działa na polskim rynku już od ponad 20 lat. W 239 marketach, 3 centrach dystrybucyjnych oraz centrali zatrudnia łącznie ok. 15 000 pracowników. Wygrana Kaufland w konkursie Liderzy Rekrutacji to kolejne wyróżnienie w obszarze human resources – w tym roku pracodawca już szósty raz z rzędu otrzymał nagrodę Top Employers Polska 2022.
(Informacja KAUFLAND)