W jaki sposób OSM Łowicz chce rozwijać swoją sprzedaż i markę?

18.01.2020 -
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu to marka, której tradycje sięgają 1906 roku. Spółdzielnia ma więc za sobą ponad sto lat doświadczenia, a mleko łowickie to obecnie jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów na półkach polskich sklepów.
Zapytaliśmy wiceprezesa ds. handlu i marketingu OSM Łowicz – Andrzeja Chomyszczaka o marketingową strategię firmy na najbliższą przyszłość.
Zmiany w dobrym momencie
Jednym z najważniejszych elementów długofalowej strategii, a także narzędziem służącym do komunikacji między producentem i konsumentem jest opakowanie wysokiej jakości produktów OSM Łowicz. Z punktu widzenia marki, najlepszym okresem na wprowadzanie dobrych zamian nie jest czas kryzysu, lecz okres, w którym marka odnotowuje tendencje wzrostowe. Natychmiast nasuwa się pytanie – dlaczego zmieniać, gdy jest dobrze? Zmieniając się w momencie wzrostu wyprzedzamy konkurencję i wysyłamy jasny sygnał – marka jest aktualna, świeża. Nasze działania poprzedzone są badaniami, w trakcie których słuchamy osób najważniejszych – odbiorców naszych wyrobów. Chcemy tworzyć produkty, które będą wizytówką naszego łowickiego regionu i całej Polski. Niezwykle ważne jest świadome i precyzyjne opracowanie strategii produktu.
Cały artykuł na stronie tygodnik-rolniczy.pl
(18.01.2020 za Beata Dąbrowska, tygodnik-rolniczy.pl, fot. archiwum TPR)