wszystko.pl nawiązało współpracę strategiczną z InPost. Program „wszystko+” z korzyścią dla sprzedawców i kupujących

Pod koniec sierpnia platforma zakupowa wszystko.pl (należąca do Grupy Kapitałowej Comarch) nawiązała współpracę z jednym z liderów rynku operatorów logistycznych w Polsce – firmą InPost. Już niedługo sprzedający będą mogli zintegrować w serwisie dedykowany pakiet usług, a co za tym idzie – zyskać preferencyjne warunki cenowe na nadawanie paczek do klientów.

Korzyści odczują też kupujący, którzy zapłacą mniej za przesyłkę.

Najważniejszym elementem współpracy między podmiotami będzie wysyłka towarów oferowanych przez sprzedawców na wszystko.pl za pośrednictwem rozwiązań logistycznych InPost. Usługa obejmie zarówno dostawę do paczkomatów, jak i przez kuriera. Obie marki zapowiadają też wspólne akcje marketingowe.

Będzie taniej dla sprzedawców i kupujących

wszystko.pl to nowy marketplace na rynku e-commerce w Polsce, od ponad dwóch lat budowany i rozwijany przez spółkę informatyczną z Krakowa Comarch. Platforma wystartowała pod koniec czerwca tego roku, oferując konsumentom zakupy w wielu kategoriach, m.in. modzie, elektronice, motoryzacji, urodzie czy zdrowiu. Sprzedawcy rejestrujący się na platformie mogą liczyć na benefity w postaci 0% prowizji od sprzedaży, braku opłat za utrzymanie konta czy możliwości udziału w akcjach marketingowych na stronie.

Pod koniec sierpnia platforma zakupowa wszystko.pl (należąca do Grupy Kapitałowej Comarch) nawiązała współpracę z jednym z liderów rynku operatorów logistycznych w Polsce – firmą InPost. Już niedługo sprzedający będą mogli zintegrować w serwisie dedykowany pakiet usług, a co za tym idzie – zyskać preferencyjne warunki cenowe na nadawanie paczek do klientów. Korzyści odczują też kupujący, którzy zapłacą mniej za przesyłkę. Najważniejszym elementem współpracy między podmiotami będzie wysyłka towarów oferowanych przez sprzedawców na wszystko.pl za pośrednictwem rozwiązań logistycznych InPost. Usługa obejmie zarówno dostawę do paczkomatów, jak i przez kuriera. Obie marki zapowiadają też wspólne akcje marketingowe. Będzie taniej dla sprzedawców i kupujących wszystko.pl to nowy marketplace na rynku e-commerce w Polsce, od ponad dwóch lat budowany i rozwijany przez spółkę informatyczną z Krakowa Comarch. Platforma wystartowała pod koniec czerwca tego roku, oferując konsumentom zakupy w wielu kategoriach, m.in. modzie, elektronice, motoryzacji, urodzie czy zdrowiu. Sprzedawcy rejestrujący się na platformie mogą liczyć na benefity w postaci 0% prowizji od sprzedaży, braku opłat za utrzymanie konta czy możliwości udziału w akcjach marketingowych na stronie. W ramach współpracy wszystko.pl z InPost platforma Comarchu da sprzedającym możliwość korzystania z preferencyjnych warunków cenowych w ramach umowy z operatorem, czy ochrony paczki do wartości 3 tys. zł (w cenie usługi). To duże zmiany, które powinny zadowolić użytkowników wszystko.pl.

– Współdziałanie wszystko.pl z InPost jest naturalnym krokiem biznesowym. InPost jest jednym z liderów logistycznych w Polsce, z ponad 20 000 paczkomatami w całym kraju. Polacy chętnie korzystają z jego usług. Chcemy, żeby sprzedawcy również na nowym marketplacie, jakim jest wszystko.pl, mogli cieszyć się korzystnymi cennikami wysyłek towarów, co wpłynie na większe zainteresowanie ich ofertami wśród klientów – mówi Zbigniew Rymarczyk, prezes wszystko.pl i wiceprezes Comarchu.

– Nie jest zaskoczeniem, że każdy marketplace, który zamierza osiągnąć sukces, chce oferować dostawy poprzez InPost – bo są szybkie, wygodne i motywują klientów do zakupów oraz oferują unikalną jakość. Nasze urządzenia Paczkomat® według badań są preferowaną formą dostaw i są oceniane jako najbardziej ekologiczne. Kupujący online lubią i preferują nasze usługi, dlatego sprzedający i sklepy online chętnie je oferują. Dzięki temu zyskują wyższe obroty, mają też mniej porzuconych koszyków. Jestem pewien, że nasza współpraca z wszystko.pl będzie entuzjastycznie przyjęta przez użytkowników tej platformy zakupowej. Specjalne akcje promocyjne czy marketingowe dla sprzedawców, a także korzyści dla konsumentów wzmocnią sprzedaż i zyski polskich przedsiębiorców – podkreśla Rafał Brzoska, prezes i założyciel InPost.

Z partnerstwa wszystko.pl z InPost ucieszą się też na pewno kupujący. Preferencyjne stawki wysyłek towarów wpłyną na zmniejszenie kosztów dostawy, które ponosi klient, zamawiający przesyłkę do paczkomatu czy za pośrednictwem kuriera.

Nadchodzi pakiet wszystko+. Integracja sprzedawców z InPos

W czwartym kwartale tego roku planowane jest aktywowanie możliwości integracji sprzedających na wszystko.pl z dedykowanym rozwiązaniem. Umożliwi ona sprzedającym dostęp do usług: wszystko+ InPost Kurier oraz wszystko+ InPost Paczkomat® 24/7. Żeby zintegrować konto z nowym pakietem, zadaniem sprzedawców będzie zawarcie umowy z InPost (lub podpisanie aneksu, jeśli sprzedawca taką umowę już posiada) oraz połączenie konta na platformie z kontem Menadżera Paczek InPost. Stanie się to po pozytywnej weryfikacji ze strony InPost. Gdy weryfikacja przebiegnie pomyślnie, sprzedawca będzie mógł zaktualizować swoje cenniki dostaw w pakiecie wszystko+.

Rozpoczęcie współpracy wszystko.pl z InPost wpłynie nie tylko na preferencyjne ceny wysyłki towarów, ale też pośrednio na promocję sprzedających. Obie firmy planują bowiem wspólne akcje marketingowe, o których kształcie i terminach będą informować na bieżąco.

– Z założenia nasza współpraca ma mieć charakter długofalowy, zakładająca jak najlepsze warunki dla sprzedających i klientów. Wierzę, że nasza wspólna praca przełoży się na wzrastającą satysfakcję użytkowników korzystających z wszystko.pl – dopowiada Zbigniew Rymarczyk.

(Informacja wszystko.pl)


Współpraca