Arla stawia na wzrost organiczny

10.12.2015 -

Według prognoz, w ciągu najbliższych pięciu lat Arla będzie mieć dostęp do większej ilości mleka niż kiedykolwiek wcześniej. W związku z tym zarząd spółdzielni zapowiada dekadę dynamicznego rozwoju.

Strategiczny plan Arli na lata 2010-2020 zakłada konsekwentny wzrost w ośmiu kluczowych kategoriach: maśle, serach do smarowania, serach specjalnych, napojach mlecznych, jogurtach, mleku i mleku w proszku, mozzarelli, składnikach. Jednocześnie spółdzielnia skupi się na sześciu kluczowych rynkach: Europy, Bliskiego Wschodu, Chin, Rosji, Nigerii i USA.

Prezes Arla Foods Peder Tuborgh zaznacza, że nowe pomysły nie oznaczają radykalnej zmiany kierunku rozwoju firmy. – Od kilku lat przygotowaliśmy się na ten moment. Teraz zwiększamy skalę biznesu i poszerzamy nasze kompetencje. Skupiamy się na wzroście organicznym i budowie naszych marek poprzez innowacje – komentuje.

(10.12.2015 za ŁR, portalspozywczy.pl)


Współpraca