Coca-Cola liczy na zyski ze sprzedaży mleka

23.03.2016 -
Coca-Cola, we współpracy z amerykańskimi mleczarniami firmy Fairlife, wchodzi w mleczny biznes. Chce rozlewać i sprzedawać „mleko przyszłości”, co ma zrównoważyć straty związane ze spadkami sprzedaży napojów gazowanych na rynkach rozwiniętych.
Mleko sygnowane logo Coca-Cola ma też za zadanie nadrobić wizerunkowe straty na polu zdrowia. Nie będzie to bowiem zwykły produkt, ale napój mleczny modyfikowany w taki sposób, aby zapewnić konsumentom maksimum wartości odżywczych zawartych w krowim napoju (takich jak białko, wapń) oraz minimum tych składników, które nie są zalecane w zbilansowanej diecie (np. laktoza, tłuszcze i cukier).
Coca-Cola wkrótce zorganizuje masowe kampanie reklamowe, które będą przekonywać do picia mleka. Spodziewa się, że dzięki temu sprzedaż produktów Fairlife wzrośnie – na razie mleko jest sprzedawane tylko w USA.
(23.03.2016 za portalspozywczy.pl/Bloomberg)