Danonek na tropie zwierząt zmieniających kolor! Nowa kampania mrożonych Danonków w okresie letnim

Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim – poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.

Lato to czas na mrożone Danonki

Jak co roku w sezonie letnim, tak i tym razem na sklepowych półkach pojawią się Danonki z patyczkami, które ułatwiają zmianę serka w pyszną, mleczną, mrożoną przekąskę. Samodzielne przygotowywanie tego letniego przysmaku to dodatkowa atrakcja dla dzieci. Zaś dołączony do produktu kolorowy patyczek to nie tylko gadżet, który gwarantuje dzieciom mnóstwo zabawy i radości z samodzielnego przyrządzania orzeźwiającej przekąski. To także inspiracja dla rodziców do tego, by w ciepłe dni podawać mrożone Danonki jako jedną z 3-4 rekomendowanych przez ekspertów porcji produktów mlecznych, które powinny się znaleźć w diecie dziecka.

Ciekawostki ze świata zwierząt i kolekcja patyczków do zebrania

Dzieci uwielbiają zwierzęta, a im bardziej zwierzę rzadkie i niezwykłe, tym większa dziecięca ciekawość. Tego lata Danonek rozbudzi zainteresowanie dzieci, odkrywając przed nimi zwierzęta potrafiące zmieniać kolory. Do każdego promocyjnego opakowania Danonków dołączony jest jeden z pięciu patyczków ze zwierzętami zmieniającymi ubarwienie, np. kameleonem, żabą – rzekotką drzewną, konikiem morskim, lisem polarnym lub ośmiornicą olbrzymią. Patyczki zmieniają barwę pod wpływem temperatury, dlatego przygotowując smakowitą dziecięcą przekąskę na lato – mrożone Danonki – można ją teraz połączyć z ciekawą opowieścią o osobliwościach zwierząt. To świetna okazja, by w okresie wakacyjnym kontynuować edukację w formie zabawy, przy okazji wzbogacając dietę dziecka o produkty mleczne, jakimi są Danonki. Patyczki ze zwierzątkami są jednocześnie łyżeczkami. Promocją objęte są wszystkie serki Danonki 50 g i 90 g dostępne w wielopakach.

– Wierzymy, że edukacja dzieci odbywa się nie tylko w szkole, ale każdego dnia, również w wakacje i zachęcamy rodziców do eksplorowania świata wraz z dziećmi. Treści edukacyjne podane w zabawnej, atrakcyjnej formie, przy wykorzystaniu znanego dzieciom Danonka pozwalają rozbudzać naturalną ciekawość dziecka do odkrywania świata – mówi Ewa Jakuć, kierownik marki.

Danonki wspierają dziecięcą ciekawość świata

W ramach działań promocyjnych zaplanowano dystrybucję materiałów POS w sklepach, nowe opakowania produktów, a także 15-sekundowy spot reklamowy oraz kampanię telewizyjną i w social mediach, wykorzystującą edukację przez rozrywkę. Akcja promocyjna potrwa od czerwca do sierpnia 2019 roku. Agencją odpowiedzialną za koncepcję kreatywną kampanii oraz realizację jest VMLY&R Poland. Zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy MediaCom, zaś zakupem mediów digital – agencja K2 Precise. Kampanię uzupełniają działania z zakresu influencer marketingu i PR prowadzone przez Danone.

(Informacja prasowa DANONE)


Współpraca