Dyrektor PIM Agnieszka Maliszewska o wspieraniu polskich producentów

21.02.2017 -

Dyrektor Polskiej Izby Mleka, Agnieszka Maliszewska, podczas posiedzenia Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi Sejmu RP podjęła wątek sieci handlowych i marek własnych. W jej opinii należy sprawdzać etykiety produktów, czy dany produkt mleczarski rzeczywiście pochodzi z Polski.

– Kupując w sklepach dyskontowych produkty pod marką własną tak naprawdę nie wiemy, jaki produkt trafia do naszego koszyka. Mam tu na myśli przede wszystkim to, czy jest to produkt polski, czy jest to produkt pochodzący z innego kraju. Wiele sieci handlowych, przede wszystkim dyskonty, komunikuje (…), że tym sposobem wspierają polskich producentów. Tymczasem jeżeli się przyjrzymy temu, co jest napisane na opakowaniu, a często jest to napisane bardzo małymi literami, możemy się dowiedzieć, że produkt pochodzi z Niemiec, z Hiszpanii, z każdego innego kraju – cytuje wypowiedzi Agnieszki Maliszewskiej podczas posiedzenia Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi – portal dlahandlu.pl.

Pełna treść artykułu dostępna jest na portalu dlahandlu.pl, pod poniższym linkiem.

http://www.dlahandlu.pl/handel-wielkopowierzchniowy/wiadomosci/kampanie-dyskontow-o-wspieraniu-polskich-producentow-pod-lupa-pim,58617.html

(21.02.2017 za izbamleka.pl)


Współpraca