Handel tradycyjny. Postaw na innowacje albo znikniesz z rynku

08.08.2018 -
Dzięki korzystaniu z nowatorskich rozwiązań tradycyjne sklepy mogą notować wyniki sprzedaży, o jakich obecnie mogą tylko pomarzyć – czytamy w „Pulsie Biznesu”.
Wraz ze wzrostem znaczenia handlu elektronicznego coraz częściej mówi się o coraz mniejszej roli, a wręcz zanikaniu tradycyjnych sklepów. Klienci, sugerując się cenami, chętniej robią zakupy za pośrednictwem sieci, a e-sprzedawcy dzięki nowym technologiom coraz lepiej dopasowują ofertę do potrzeb konsumentów. Ale przedstawiciele tradycyjnego handlu nie składają broni. Korzystając z innowacyjnych rozwiązań, mogą szybko zwiększać przychody i osiągać wyniki znacznie powyżej swoich oczekiwań.
Wojciech Stramski, prezes firmy Lab4Motion mówi, że najważniejszym aspektem w handlu jest zrozumienie potrzeb klienta. Dodaje, że właściciele e-sklepów w porównaniu do tradycyjnych sprzedawców mają pod tym względem ułatwione zadanie. Korzystając chociażby z internetowych narzędzi do analizy statystyk serwisów www, mogą np. prześledzić cały proces zakupowy klienta czy przyjrzeć się wynikom działań marketingowych. Detaliści polegają zazwyczaj na swoich odczuciach z kontaktu z konsumentem.
(08.08.2018 za „Puls Biznesu”)