HoReCa to jeden z kierunków sprzedaży OSM Grodzisk Mazowiecki

10.03.2017 -

Polacy coraz częściej uzależniają swoje decyzje zakupowe nie tylko od zasobności portfela, decydując się na przygotowanie posiłków w domu, ale przede wszystkim coraz częściej wychodzą do restauracji lub po prostu zamawiają gotowe posiłki do domu – powiedziała Iwona Grochowska, dyrektor ds. produkcji Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Grodzisku Mazowieckim.



W związku z tym równolegle zmieniają się potrzeby zakupowe w ramach segmentu HoReCa. – Wyjeżdżamy za granicę, chętnie poznajemy kulturę odwiedzanych krajów, w tym również zwyczaje żywieniowe, co sprawia, że zmieniają się również nasze upodobania i potrzeby kulinarne – mówi Iwona Grochowska.

– Od naszych rodzimych restauracji, hoteli, gastronomii spodziewamy się oferty, która sprosta coraz bardziej zróżnicowanym gustom Polaków. W związku z tym producenci żywności powinni teraz podążać za trendami pojawiającymi się na rynku HoReCa i poprzez ten segment sprostać oczekiwaniom klientów – uważa dyrektor Grochowska. – HoReCa to jeden z kierunków naszej sprzedaży – dodaje.

W trakcie Food Show Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim chce przedstawić swoją ofertę dla tego segmentu to jest:
– mozzarellę w zalewie w różnych gramaturach i postaci jeśli chodzi o formę samego sera, jak też opakowanie dostosowane dla rynku HORECA – duże i ekonomiczne,
– mozzarellę w bloku i wiórkach.

– Zaprezentujemy również naszą ofertę śmietan, kefirów i maślanek, które stanowią doskonałą bazę do coraz modniejszych i różnorodnych dipów podawanych do dań nie tylko mięsnych – mówi Iwona Grochowska.

(10.03.2017 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl)


Współpraca