Kaufland podsumowuje akcję pomocy dla powodzian – sieć przekazała wsparcie o wartości ponad pół miliona złotych

Kaufland podsumowuje szeroko zakrojoną akcję wsparcia dla osób poszkodowanych przez powódź. W ramach tej inicjatywy produkty o wartości ponad 234 tys. zł trafiły do mieszkańców miast najbardziej dotkniętych powodzią – Nysy, Prudnika, Kłodzka i Wrocławia. Dodatkowo blisko 300 tys. zł zostało przekazane Bankom Żywności w ramach akcji lojalnościowej Kaufland Card.

Podczas akcji pomocowej Kaufland dostarczył do czterech sztabów kryzysowych w najbardziej dotkniętych powodzią miejscowościach produkty spożywcze, higieniczne oraz środki czystości. Łączna wartość przekazanych artykułów wyniosła ponad 234 tys. zł, co przełożyło się na 120 palet darów przewiezionych w czterech tirach. W efekcie do mieszkańców Nysy trafiły produkty o łącznej wartości 86 tys. zł, do Prudnika – blisko 68,5 tys. zł, do Kłodzka – niemal 70 tys. zł, a do Wrocławia – 10 tys. zł. Do akcji włączyli się również dostawcy sieci Kaufland, przekazując dodatkowe 25 palet produktów, które trafiły do Nysy i Kłodzka, a ich bezpłatny transport zapewniła lokalna firma transportowa.

Akcja Kaufland Card i współpraca z Bankami Żywności
W ramach akcji lojalnościowej Kaufland Card klienci sieci przekazali w aplikacji Kaufland kupony o łącznej wartości 294 550 zł, a środki te zostały przekazane Bankom Żywności na dalsze działania pomocowe dla poszkodowanych. Ponadto 123 tony produktów zebranych od klientów w marketach Kaufland trafiło do Centrów Dystrybucyjnych sieci, po czym przewieziono je do Banków Żywności, koordynujących dalsze wsparcie. Koszty transportu ponad 440 palet z darami wynoszące blisko 26 627 zł brutto pokryły przewozy z Woli Krzysztoporskiej, Bydgoszczy i Gliwic.

Pomoc dla pracowników
Kaufland uruchomił również specjalną pomoc dla swoich pracowników dotkniętych przez żywioł, którzy otrzymali bezzwrotne wsparcie finansowe w łącznej wysokości 100 000 zł, co pozwoli im na szybsze podniesienie się po trudnych wydarzeniach.
Akcja wsparcia dla osób poszkodowanych w powodzi była możliwa dzięki ogromnemu zaangażowaniu pracowników Kaufland, samej firmy oraz klientów i dostawców, którzy na apel o pomoc zareagowali natychmiastowo.
 

Współpraca