OSM Piątnica odkrywa kanał HoReCa

29.03.2018 -

Jesteśmy spółdzielnią produkującą głównie produkty świeże w opakowaniach detalicznych. Do tej pory naszymi odbiorcami byli konsumenci robiący zakupy do gospodarstw domowych. Stopniowo, od kilku lat zaczęły pojawiać się sygnały, że jest zapotrzebowanie na nasze produktu na rynku HoReCa – powiedział Przemysław Werner, koordynator rynku HoReCa Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy.

– Dystrybutorzy zwracali się do nas z pytaniami o produkty w opakowaniach dedykowanych dla sektora HoReCa. Odpowiadając na te potrzeby, podjęliśmy decyzję o uruchomieniu tego kanału dystrybucji i produkcji produktów przeznaczonych dla profesjonalistów – mówi Przemysław Werner.

W naszym kraju coraz większą popularnością cieszą się restauracje SUSHI. Jak mówi Przemysław Werner, spółdzielnia w odpowiedzi na ten trend stworzyła więc serek śmietankowy, który komponuje się z delikatnymi składnikami tradycyjnego japońskiego przysmaku. Serek dostępny jest w praktycznym 1kg opakowaniu.

Podkreśla, że konsumenci są dla OSM Piątnica najważniejsi. – To dla nich zmieniamy się każdego dnia. Wszyscy, począwszy od gospodarzy, producentów mleka poprzez zarząd i kierownictwo zakładu, pracowników produkcyjnych i biurowych oraz marketing i handel staramy się, aby nasze produkty spełniały najwyższe standardy i oczekiwania – dodaje.

(29.03.2018 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl, fot. portalspozywczy.pl)


Współpraca