Poland Food stawia na suplementy diety dla sportowców

07.07.2016 -
– Poland Food w najbliższych miesiącach pod kątem marketingowym będzie aktywnie wspierać promocję nowych produktów – PF Nutrition – suplementy diety dla sportowców – powiedziała Dorota Gorzkowska, właściciel firmy Poland Food.
– Będziemy widoczni w branżowych magazynach, targach dedykowanych, reklama w mediach internetowych. Produkty kierujemy do klienta wymagającego, oczekującego wysokiej jakości i luksusowego opakowania – mówi Dorota Gorzkowska. – Na wszystkie działania związane z promocją przewidzieliśmy spory budżet, nie będziemy oszczędzać na giftach i gratisach dla konsumentów. Przewidzieliśmy mnóstwo konkursów. Cały plan marketingowy związany z tym projektem jest dopięty na ostatni guzik – podkreśla właścicielka Poland Food.
Dodaje, że firma pracuje także nad innymi projektami.
(07.07.2016 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl)