Współpraca z sieciami handlowymi z perspektywy importera nabiału

14.02.2018 -

Współpraca z sieciami handlowymi jest zwykle trudniejsza dla każdego importera niż dla lokalnego producenta, szczególnie dla nas, ponieważ jesteśmy nową marką na rynku. Oczywiste jest też to, że wielu konsumentów preferuje produkty krajowe od produktów importowanych. Udało nam się jednak nawiązać dobre kontakty i współpracę z polskimi sprzedawcami, co naprawdę doceniamy – powiedział Lev Rubinstein, odpowiedzialny za eksport produktów Valio na rynek Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.

– Wierzymy, że wprowadzając produkty Valio na polski rynek, możemy wzmocnić konkurencyjność otoczenia, co jest korzystne zarówno dla sieci handlowych, jak i konsumentów – mówi Lev Rubinstein. Podkreśla, że na wszystkich rynkach Valio zawsze buduje relacje z sieciami i konsumentami w oparciu o otwartą komunikację, stałą współpracę i zaufanie.

– Finlandia jest częścią obszaru rynku Unii Europejskiej i jest otwarta biznesowo dla wszystkich europejskich dostawców żywności. Producenci krajowi są zazwyczaj preferowani przez konsumentów, ale produkty importowane są obecne niemal w każdej kategorii. W Finlandii Valio jest oczywiście dobrze znaną firmą mleczarską z ponad 100-letnią historią, ale mamy tam do czynienia z konkurencją zarówno z rynku krajowego, jak i europejskiego – mówi Lev Rubinstein.

(14.02.2018 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl, fot. Valio)


Współpraca