Branża mleczarska dostrzega znaczenia HoReCa

21.02.2018 -

– Segment HoReCa jest ważny dla branży mleczarskiej. Współcześnie obserwujemy duży wzrost świadomości społecznej. Zauważamy, że wraz z nowymi trendami konsumenci zaczynają cenić produkty naturalne, ale i częściej decydują się jeść poza domem – powiedział Edward bajko, prezes Spomleku.

– Nasze sery są przygotowywane z największą dbałością o jakość, czego dowodem może być choćby zapewnienie im ręcznej pielęgnacji. Co więcej, atencja konsumentów nie jest skupiona jedynie na produkcie przeznaczonym do bezpośredniej konsumpcji, ale także na nim jako części całego dania. To bardzo ważne przemiany w mentalności ludzi, dzięki którym możemy wejść na nowy rynek – mówi prezes Spomleku.

– Zauważam także dużą zmianę w funkcjonowaniu kuchni w restauracjach i hotelach. Kucharze entuzjastycznie zareagowali na wprowadzenie naszego sera Bursztyn jako produktu konkurencyjnego do np. Parmezanu czy Grana Padano. Zatem segment ten jest bardzo ważny dla Spomleku. Stąd też szereg zadań podjętych w celu wprowadzenia i wypromowania produktów naszej mleczarni w tym obszarze. Już dziś możemy się pochwalić współpracą z Jarosławem Walczykiem, prezesem Fundacji Szefów Kuchni – mówi prezes Bajko.

(21.02.2018 za Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl, fot. PTWP)


Współpraca