Hochland Polska docenia znaczenie rynku HoReCa

19.01.2018 -

Sektor HoReCa rozwija się dynamicznie. W ostatnich latach rynek gastronomiczny stał się dla firmy Hochland Polska bardzo ważny – powiedział Peter Knauer, dyrektor generalny w Hochland Polska.

Znaczenie sektora HoReCa dla firmy widać w rozrastającym się dziale Food Service oraz w powiększającej się ofercie produktów pod marką Hochland Professional – Hochland Cagliata w różnych formatach, Hochland Cremette, Hochland Ser żółty Gouda w plastrach i Hochland Cheddar ser topiony w plastrach.

– Dzięki tym produktom można stworzyć kompozycję serów na bufety śniadaniowe, dodać je do dań na ciepło, przekąsek, czy wyrobów cukierniczych. W kolejnym roku pojawią się jeszcze inne produkty, m.in. bazy do sosów, sery do sałatek i inne – mówi Peter Knauer.

Zaznacza, że Hochland Polska jest wartościowym liderem rynku serów w Polsce. W ofercie firmy znajdują się sery topione, twarogowe, żółte dojrzewające, pleśniowe i wiele innych.

(19.01.2018 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl)


Współpraca