Hochland rusza z nową kampanią

08.01.2016 -
W styczniu startuje wsparcie nowych plastrów sera Hochland „Na gorąco!”. Zaplanowano intensywne działania reklamowe m.in. w telewizji, kinie, prasie, TOP tytułach prasy fachowej, billboardach i wiatach przystankowych, internecie oraz mediach społecznościowych szeroko zakrojone działania PR, a także degustacje produktów oraz przyciągające uwagę materiały promocyjne i ekspozycyjne w punktach sprzedaży.
W telewizji reklama będzie emitowana już od 11 stycznia w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin najwyższej oglądalności i dotrze do 8 milionów osób z grupy docelowej. W kinach zaplanowano kampanię reklamową i akcje promocyjne z degustacjami w dwóch największych sieciach kinowych Multikino i Cinema City i dotarcie do ponad 3,5 miliona widzów. Reklamy na billboardach i wiatach przystankowych to 750 nośników w największych miastach Polski. Kampania w Internecie to obecność na najpopularniejszych portalach, serwisach VoD i stronach mobilnych oraz dedykowana strona www. Działania w punktach sprzedaży obejmą ponad 8000 godzin degustacji w hiper i supermarketach, gazetki handlowe, promocje i przyciągające uwagę materiały POS. Z kolei aktywności PR zaplanowano w najbardziej znanych i cenionych magazynach kobiecych i kulinarnych, portalach internetowych oraz prasie branżowej.
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.
(08.01.2016 za portalspozywczy.pl)