OSM Piaski zmienia wizerunek

24.06.2016 -
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piaskach przeprowadza rebranding marki i poszerza swoją ofertę o kolejne produkty w nowych, atrakcyjnych opakowaniach.
Na sklepowych półkach w nowej szacie graficznej są już dostępne: Zsiadłe Mleko, Kefir jak Dawniej, Mleko Naturalne 2% i 3,2% oraz Śmietanka 30% przeznaczona do ciast i deserów. W najbliższych miesiącach firma zapowiada pojawienie się kolejnych produktów w odmienionych opakowaniach.
Nowe opakowania inspirowane sztuką ludową z jednej strony nawiązują do tradycyjnego sposobu wytwarzania produktu, z drugiej – przykuwają uwagę klientów nowoczesnym designem. – Zdecydowaliśmy się na motywy ludowe, które budzą przyjazne odczucia i kojarzą się konsumentom pozytywnie z tradycyjnymi, rodzinnymi wartościami. Poza tym atrakcyjne, oryginalne opakowania niewątpliwie pomogą wyróżnić nasze produkty na sklepowych półkach – mówi Mirosław Domański, prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piaskach.
Prowadzony od kliku miesięcy rebranding marki to odpowiedź na potrzeby klientów i wyraźny trend proekologiczny. Nowa szata graficzna jest w jeszcze większym stopniu spójna z wizerunkiem Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piaskach jako firmy dynamicznej, budzącej pozytywne skojarzenia, która jednocześnie oferuje swoim klientom wyłącznie tradycyjnie wytwarzane, najwyższej jakości, naturalne i świeże produkty z czystych ekologicznie terenów Lubelszczyzny.
(24.06.2016 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl, fot. OSM Piaski)