OSM Piątnica zwiększyła sprzedaż w 2014 roku o 5%

31-03-2015 -
OSM Piątnica podsumowała miniony rok. W ciągu 12 miesięcy 2014 r. zwiększyła sprzedaż wszystkich kluczowych produktów, a jej przychody, mimo ograniczeń eksportowych, wzrosły o 5% – do poziomu 890 mln zł.
– OSM Piątnica to jedna z najszybciej rozwijających się mleczarni w Polsce – podkreśla Zbigniew Kalinowski, Prezes Spółdzielni. – Nasze wyniki sprzedażowe pokazują, że konsekwentnie i z sukcesem realizujemy założone cele – utrzymaliśmy pozycję lidera w kluczowych dla nas grupach asortymentowych i dynamicznie rozwijamy nowe kategorie produktowe – dodaje.
Największy wzrost sprzedaży odnotowało Świeże Mleko Wiejskie w unikalnej na rynku butelce z uchwytem. Przez rynek i konsumentów doskonale została przyjęta także inna nowość z portfolio OSM Piątnica – jogurty typu greckiego, które w ciągu zaledwie kilku miesięcy dały Piątnicy znaczącą pozycję wśród producentów jogurtów.
Do sukcesu jogurtów typu greckiego w istotnym stopniu przyczyniła się przeprowadzona w połowie 2014 r. pierwsza w historii OSM Piątnica kampania reklamowa, która objęła telewizję, internet, kina, a także prasę branżową i handlową.
W 2014 r. Spółdzielnia skupiła ponad 313 mln litrów mleka od 2234 dostawców. Utrzymanie korzystnej ceny skupu przy zachowaniu najwyższej jakości surowca jest jednym z priorytetów dla Zarządu OSM Piątnica. – Przed wielu laty wdrożyliśmy system norm dwukrotnie ostrzejszych niż wymagania unijne w zakresie poziomu bakterii w skupowanym mleku – mówi Zbigniew Kalinowski. – Stosujemy również 10-krotnie czulsze testy wykrywania pozostałości antybiotyków i substancji hamujących niż wymagają tego przepisy. Za wysokiej jakości surowiec od 15 lat płacimy rolnikom najwyższą cenę w Polsce – podsumowuje.
(31.03.2015 za portalspożywczy.pl)