Rusza kampania reklamowa Robico

01.06.2016 -

1 czerwca rusza kampania reklamowa marki Robico w Warszawie, Krakowie i GOP. Robico postanowiło stworzyć nową odsłonę zeszłorocznej kampanii, tym samym kontynuując przyjętą w roku 2015 strategię komunikacji. Tegorocznym celem jest przede wszystkim wzmocnienie świadomości marki wśród odbiorców. Promowanym produktem po raz kolejny jest Kefir Robico.

Kampania oparta jest na nowatorskiej kreacji i strategii reklamowej przygotowanej przez agencję reklamową JJ Entertainment na mocy przetargu rozstrzygniętego w lutym 2015 r.

Kampania podzielona jest na:

a. Działania wizerunkowe oparte na outdoorze wykorzystujące następujące nośniki: billboardy, fullbacki autobusów oraz ekrany LCD w komunikacji miejskiej w Krakowie i GOP.

b. Działania wspierające sprzedaż – akcja przy półce sklepowej obejmująca głównie Warszawę, Kraków i GOP oparta na dedykowanych konkursowych etykietach produktów oraz zestawie materiałów POS dla kontrahentów sieciowych i hurtowych.

Strategia kanałów komunikacji:

1. Wielkopowierzchniowa reklama zewnętrzna:

Reklama outdoorowa zostanie umieszczona na siatkach wielkoformatowych, które zapewniają największą liczbę kontaktów odbiorca – reklama spośród nośników zewnętrznych.

– Warszawa:

Szacowana ilość kontaktów z reklamą na nośnikach: 1 308 542;

– Kraków:

Szacowana ilość kontaktów z reklamą na nośnikach: 3 278 421;

– GOP:

Szacowana ilość kontaktów z reklamą na nośnikach: 865 928.

2. Reklama fullback na autobusy

Wykorzystamy 37 nośników reklamowych na pojazdach komunikacji miejskiej – 10 w Krakowie i 27 w GOP.

Łączna szacowana ilość kontaktów z reklamą w okresie kampanii wyniesie: 15 072 317.

Okres emisji: czerwiec 2016 r.

3. Kampania video na ekranach LCD w Krakowie i GOP

Wykorzystany będzie 30 sekundowy spot reklamowy wyświetlany w komunikacji miejskiej.

W Krakowie do dyspozycji będzie 50 autobusów po dwa nośniki w każdym, czyli 100 nośników oraz 90 tramwajów po 3-4 nośniki w każdym, co łącznie daje 294 nośniki reklamowe. Zaplanowana łączna liczba wyświetleń w Krakowie wyniesie 676 000.

W GOP wykorzystanych będzie 20 tramwajów po 2-4 nośniki w każdym, co łącznie daje 80 nośników reklamowych. Za ich pomocą wyświetlony będzie spot w liczbie 172 000 razy.

4. Materiały POS

Wobblery oraz zawieszki na drzwi sklepowe zostaną rozdystrybuowane w sklepach sieci handlowych oraz punktach sprzedaży detalicznej na terenie Warszawy, Krakowa oraz GOP.

5. Konkurs

W ramach wsparcia sprzedaży produktów Robico w czerwcu 2016 w całej Polsce przeprowadzony zostanie konkurs na portalu społecznościowym Instagram, o którym Robico poinformuje klientów za pomocą mediów społecznościowych oraz etykiet promocyjnych.

– Etykiety promocyjne – warunkiem przystąpienia do konkursu będzie zakup Kefiru Robico o dowolnej gramaturze.

Warto postarać się o wcześniejsze zatowarowanie.

– Instagram – to tu będzie rozgrywał się konkurs, który pomoże zbudować nowy kanał komunikacji marki dzięki zaangażowaniu konsumentów. Główną zachętą do wzięcia udziału w konkursie będą atrakcyjne nagrody: zestawy od Robico (Wielka Księga Soków, fartuch, rękawica, t-shirt, kubek) rozdawane co tydzień oraz nagrody główne – blendery marki Philips.

Konkurs trwa od 9 do 29 czerwca 2016 r.

(01.06.2016 za Informacja prasowa Robico)


Współpraca