E.Leclerc stawia na współpracę z lokalnymi producentami i dostawcami

23.03.2016 -

Sieć sklepów E.Leclerc postawiła na współpracę z lokalnymi producentami i dostawcami. Firma chce mieć swój udział w rozwoju lokalnych rynków oraz we wzmocnieniu potencjału gospodarczego regionów i ich rozwoju społeczno-ekonomicznego. Tym razem firma zaprasza do odkrywania wyrobów i wielkanocnych tradycji kulinarnych Wielkopolski, Podlasia i Małopolski.

„Nasze regiony mają talent”, to akcja Stowarzyszenia E.Leclerc, której podstawowym założeniem jest współpraca z lokalnymi producentami i dostawcami, w celu rozwoju lokalnych rynków, wzmocnienia potencjału gospodarczego regionów i ich rozwoju społeczno-ekonomicznego. Intensywna współpraca z lokalnymi przedsiębiorcami, to bardzo ważny element globalnej polityki handlowej E.Leclerc (zarówno w Polsce, jak i na świecie), zapoczątkowany przez Edouarda Leclerc, legendarnego założyciela sieci we Francji.

W programie biorą udział przede wszystkim małe i średnie firmy, funkcjonujące często w oparciu o biznes rodzinny, produkujące według tradycyjnych receptur. Są to przedsiębiorstwa z wielu branż: mięsnej, garmażeryjnej, nabiałowej, browarniczej, piekarniczej, cukierniczej, wędliniarskiej, przetwórstwa owoców i warzyw, a także branży kosmetycznej.

Dzięki akcji „Nasze regiony mają talent” lokalni producenci mają możliwość współpracy z dużym, stabilnym odbiorcą oraz szansę zwiększenia swojej konkurencyjności, poszerzenia produkcji i wzrostu zatrudnienia.

– Mam nadzieję, że efektem współpracy z E.Leclerc będzie większe zainteresowanie unikalnymi wyrobami mojej firmy, a w konsekwencji będzie ona miała przełożenie na rozwój przedsiębiorstwa – mówi właściciel koniakowskiej firmy Koronki Andrzej Kajzar.

W okresie od 22 marca do 3 kwietnia w sklepach E.Leclerc kontynuowana będzie kulinarna podróż po Polsce w ramach ogólnopolskiej akcji „Nasze regiony mają talent”. Tym razem Stowarzyszenie zaprasza do odkrywania wyrobów i wielkanocnych tradycji kulinarnych Wielkopolski, Podlasia i Małopolski. Akcji towarzyszy wydanie okolicznościowego katalogu zawierającego lokalne produkty oraz przepisy kulinarne.

(23.03.2016 za portalspozywczy.pl)


Współpraca