Mlekovita i Sokołów realizują wspólny projekt

28.06.2019 -

Mlekovita oraz Sokołów SA podjęły współpracę tworząc innowacyjny projekt biznesowy. Firmy wspólnie wprowadzają na rynek nową formę przekąsek serowych i mięsnych.

– Obie nasze firmy mają długą tradycję i są równocześnie bardzo innowacyjne. Dlatego wierzę, że nasz wspólny projekt odniesie sukces z pożytkiem dla obu naszych przedsiębiorstw. Rozmowy zaczęliśmy już w 2018 roku, a teraz nowe produkty trafiają właśnie na rynek – powiedział na konferencji Bogusław Miszczuk, prezes Sokołów SA.

Z kolei Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity podkreślił, że na wielu rynkach, w tym europejskich, asortyment przekąskowy intensywnie się rozwija. – Wychodząc naprzeciw tym trendom podejmujemy nowatorskie projekty biznesowe, jak ten, który pozwolił na zaoferować asortyment przekąsek serowo-mięsnych – powiedział prezes Mlekovity.

Celem projektu jest wykorzystanie połączonego potencjału marketingowego i handlowego liderów branży mięsnej i mleczarskiej. – Chcemy osiągnąć efekt synergii – podkreślił Mieczysław Walkowiak, wiceprezes zarządu ds. handlu i marketingu Sokołów S.A. Dodatkowo projekt ma zwiększyć rozpoznawalność obu marek. – Pierwsze partie są rozprowadzane przez sieci sklepów Sokołowa i Mlekovity – odpowiednio 300 i 160 placówek. Pojawiły się już w 1620 sklepach Grupy Chorten – mówił Mieczysław Walkowiak.

W tym momencie oferta produktowa składa się z Mix Przekąsek – Party Time, gdzie znajdują się kabanosy wieprzowe i serowe kuleczki, Wypasiony duo Snack – różne kabanosy wieprzowe i pałeczki serowe oraz Sokoliki Duo Snack.

Omawiając projekt Walkowiak zapowiedział aktywne wprowadzanie produktów na rynek oaz intensywne wsparcie marketingowe m.in. przez kreowanie mody i okazji do konsumpcji snacków. – Będziemy także wprowadzać kolejne nowe produkty w ramach tego projektu oraz rozwijać sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji – dodał wiceprezes Sokołowa.

– Świat się zmienia, zmienia się otoczenie firmy, a zatem musi zmienić się firma. Aby zapewnić jej trwałą obecność na rynku, trzeba bez przerwy analizować otoczenie, szukać nowych możliwości i nieustannie się rozwijać. Dlatego poza nowymi produktami szukamy nowych i innowacyjnych projektów biznesowych. Zaczęliśmy od regularnie powtarzanej współpracy z firmą Nestle, podczas której wspólnie wypromowaliśmy mleko Wypasione jako najbardziej wartościowy dodatek do płatków. Podjęliśmy się wspólnego projektu z firmami Dan Cake oraz Koral i najszerszy z projektów, czyli oferta serowo-mięsnych przekąsek, powstała z naszej współpracy z firmą Sokołów SA – powiedział Dariusz Sapiński.

(28.06.2019 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl, fot. PTWP)


Współpraca