Nowa kampania marki Bakoma

14.01.2016 -
Rozpoczęła się nowa kampania marki Bakoma promująca wysokoproteinowe jogurty Bakoma Men. Działania realizowane są w telewizji, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).
Kampania jogurtów Bakoma Men to telewizyjna premiera komunikacji wysokoproteinowych produktów mlecznych dla mężczyzn. Jogurty Bakoma Men bogate są w białko, które pomaga w utrzymaniu odpowiedniej masy mięśniowej, zapobiega nadmiernemu przybieraniu na wadze. Składnik ten odgrywa dużą rolę w diecie mężczyzn, a jego odpowiednia dawka jest szczególnie potrzebna organizmowi przy zwiększonej aktywności fizycznej. Jogurty wysokoproteinowe Bakoma Men dostępne są w tradycyjnej formie (smak truskawkowy, brzoskwiniowy i gruszkowy) oraz w wersji do picia (truskawkowy, owoce leśne, mango).
Piętnastominutowe spoty telewizyjne uzupełniane są działaniami multi sponsoringowymi pod postacią 8-sekundowych billboardów sponsorskich. Wszystkie aktywności prowadzone są w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Za zakup mediów wykorzystanych w kampanii odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).
(14.01.2016 za PR)