Serek Danio w wersji „on the go”

15.10.2015 -

Producent serka Danio wprowadził na rynek produkt w nowym formacie opakowania – w tubie do wyciskania. Nowy serek utrzymuje świeżość do 6 godzin po wyjęciu z lodówki.

Danio na wynos nie zawiera sztucznych barwników ani konserwantów.

„Produkt jest odpowiedzią na potrzeby związane z coraz szybszym tempem życia. Danio na wynos – idealnie wpisuje się w trend jedzenia „on the go”, zaspokajając równocześnie potrzeby żywieniowe młodzieży – komentuje wprowadzenie na rynek nowego produktu Ewa Gayny, kierownik ds. relacji zewnętrznych i komunikacji, Danone.

Premiera nowego produktu wsparta zostanie kampanią reklamową, aktywnościami w sklepach oraz konkursem na stronie internetowej.

Waniliowe Danio na wynos dostępny jest pojemność 140 g i kosztuje ok 2,49 zł.

(15.10.2015 za portalspozywczy.pl/pr)


Współpraca