Serek Danio w wersji „on the go”

15.10.2015 -
Producent serka Danio wprowadził na rynek produkt w nowym formacie opakowania – w tubie do wyciskania. Nowy serek utrzymuje świeżość do 6 godzin po wyjęciu z lodówki.
Danio na wynos nie zawiera sztucznych barwników ani konserwantów.
„Produkt jest odpowiedzią na potrzeby związane z coraz szybszym tempem życia. Danio na wynos – idealnie wpisuje się w trend jedzenia „on the go”, zaspokajając równocześnie potrzeby żywieniowe młodzieży – komentuje wprowadzenie na rynek nowego produktu Ewa Gayny, kierownik ds. relacji zewnętrznych i komunikacji, Danone.
Premiera nowego produktu wsparta zostanie kampanią reklamową, aktywnościami w sklepach oraz konkursem na stronie internetowej.
Waniliowe Danio na wynos dostępny jest pojemność 140 g i kosztuje ok 2,49 zł.
(15.10.2015 za portalspozywczy.pl/pr)